خرید باربیکیو گازی

خرید باربیکیو گازی

فهرست مطالب

پختن کباب در فضای باز یکی از سرگرمی‌های لذت بخش ایرانیان است. هدف از پختن کباب، تنها خوردن غذایی خوشمزه نیست؛ بلکه هدف گذراندن وقت در کنار خانواده در روزهای تعطیل در یک فضای باز خلاصه خواهد شد. علاوه بر این، پختن کباب به دلیل پخت بدون روغن غذایی بسیار است و در صورتی که بر روی باربیکیو پخته شود طعم بی نظیر آن شما را شگفت زده خواهد کرد.

خرید باربیکیو گازی

راهنمای خرید باربیکیو گازی

در صورتی که قیمت باربیکیو گازی برای شما مهم است، قبل از خرید باربیکیو گازی باید به گازی و یا ذغالی بودن باربیکیو توجه داشته باشید. جزییات بکار رفته در تولید باربیکیو می‌تواند در قیمت باربیکیو موثر باشد. با توجه به اینکه باربیکیو مدنظر شما ذغالی باشد یا گازی تنها، یا اینکه دارای شعله کناری باشد و یا ممکن است دو کاره باشد مانند ذغالی + گازی قیمت دچار تغییر و تحول می شود.

قیمت باربیکیو به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت باربیکیو به گازی یا ذغالی بودن آن بستگی دارد. توجه داشته باشید که در برخی موارد ممکن است باربیکیویی که انتخاب می‌کنید دوکاره باشد. به این معنا که با خرید باربیکیو به صورت مجزا هم باربیکیو گازی و هم باربیکیو زغالی باشد. در برخی موارد نیز ممکن است باربیکیو از نوع گازی را انتخاب کرده باشید که یک قسمت کوچک برای قرار گرفتن ذغالی دارد. همه این موارد می‌تواند در قیمت خرید باربیکیو موثر باشد.

تاریخچه باربیکیو گازی

دان مک گلاگلین در سال ۱۹۵۰ برای اولین بار، باربیکیو گازی را طراحی و تولید کرد. پس از آن نمونه‌های جدید و گوناگون از باربیکیوهای گازی وارد بازار شد. برای مثال باربیکیو پروپان‌ بعد سالیان سال تولید شد و طرفداران بسیار زیادی را هم پیدا کرد. پروپان، دقیقا مانند گاز معمولی عمل می‌کند؛ با این تفاوت که از گاز معمولی قوی‌تر و پرقدرت‌تر می‌باشد. علاوه بر این سرعت گرم شدن و درست شدن غذای به وسیله باربیکیو پروپان‌ بالاتر می‌باشد و غذا را به وسیله شعله‌های غیر مستقیم به مرحله پخت کامل می‌رساند به همین دلیل غذایی لذیذ و خوش طعمی را در اختیار شما خواهد گذاشت.

هنگام خرید باربیکیو گازی توجه داشته باشید که این مدل از باربیکیوها بسیار کم مصرف هستند که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ها می‌شود. این نمونه مناسب افرادی است که هدفشان راه اندازی سریع و فوری و پختن راحت کباب‌هایشان هستند، به شدت پیشنهاد می‌شود؛ روشن کردن این مدل باربیکیو بسیار ساده است و نیازی به آمادگی برای قبل  از پخت ندارد. مزیت دیگر باربیکیو گازی نسبت به باربیکیو زغالی تمیزی آن است که گازی بودن آن موجب می‌شود، دیرتر کثیف ‌شود و نیازی به نظافت و تمیزکاری و نگهداری مداوم ندارد.

به طور کلی قیمت انواع باربیکیو گازی و ذغالی به موارد زیر وابسته است:

  1. سایز باربیکیو
  2. ذغالی و یا گازی بودن آن
  3. تک کاره یا دو کاره بودن آن
  4. جزئیات باربیکیو
  5. جنس و متریال بکار رفته در باربیکیوبه طور مثال چدن، آلومینیوم و ..
  6. دارای باکس ذغال باشد یا خیر
  7. دارای توری استیل می‌باشد یا خیر

بصورت کلی علاوه بر این که باربیکیو ذغالی باشد یا از نوع گازی قیمت متفاوتی دارد. هر چقدر متریال به کار رفته برای تولید باربیکیو بیشتر باشد طبیعتا موجب افزایش قیمت باربیکیو نیز خواهد شد.

امروزه در بازار محصولات با تنوع بالایی برای فروش عرضه شده است. هنگام خرید باربیکیو گازی بهتر است به قیمت مناسب، دوام و باکیفیت بودن آن توجه داشته باشید. هنگام خرید علاوه بر قیمت باربیکیو مناسب آن به گارانتی، سایز و ابعاد و ایمنی بودن محصول توجه کنید.

در صورتی که قیمت باربیکیو، کیفیت بالا و گارانتی محصول برای شما بسیار اهمیت دارد بهتر است خرید خود را از تی بی تی انجام دهید. باربیکیو با توجه به قابلیت‌ها و کارایی‌هایی که دارد قیمت متفاوتی دارد. در صورتی که قیمت محصول برای شما مهم است لازم است به مدل طراحی محصول، پایه دار بودن، نوع سوخت آن دقت کنید.

خرید باربیکیو گازی

تاثیر جنس و متریال در قیمت باربیکیو

هنگام خرید باربیکیو گازی به نیاز و کاربردی که مدنظرتان است توجه کنید. در صورتی که تنها قیمت باربیکیو برای شما مهم است بهتر است باربیکیویی خریداری کنید که دارای روکش آلومینیومی هستند. باربیکیوها با متریال آلومینیومی با قیمت ارزان‌تر از باربیکیوهای دیگر در بازار عرضه شده‌اند.  با خرید باربیکیو با جنس آلومینیوم می توانید هزینه های خود را کاهش دهید.

اغلب متریال به کار رفته در تولید باربیکیوهای گران قیمت از جنس استیل هستند که ضد زنگ می‌باشند. باربیکیوها با صفحه استیل ضدرنگ به این دلیلگران قیمت‌تر هستند که دارای جنس عالی و طول عمر بسیار بالایی هستند. اگر چه این صفحات هنگام خرید باربیکیو گازی هزینه بالاتری برای شما دارد؛ اما به دلیل ماندگاری بالا و طول عمر و کیفیت بالای آن‌ها دارند، بسیار مقرون به صرفه هستند.

باربیکیو آپارتمانی

اگر به دنبال خرید باربیکیو مناسب آپارتمان خود هستید و قیمت باربیکیو نیز برای شما اهمیت دارد، توجه داشته باشید که برای خرید باربیکیو آپارتمانی باید علاوه بر قیمت باربیکیو به گریل، سینی آن، دریچه هوا و دیگر عوامل موثر در باربیکیو دقت کنید.

هنگام خرید باربیکیو آپارتمانی به دلیل استفاده مداوم از آن بهتر است علاوه بر قیمت آن، به تعداد افراد خانواده و میانگین نفرات مهمانان خود توجه کنید. ضمن اینکه یکی از نکات مهم هنگام خرید توجه به سایز و ابعاد باربیکیو است. پس از توجه به قابلیت و ویژگی‌های باربیکیو و با توجه به بودجه خرید باربیکیو، می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

کباب پز خانگی ایستاده

کباب پز خانگی ایستاده، باربیکیویی است که اغلب برای پختن کباب در منزل و آپارتمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید باربیکیو گازی معمولا طرفداران بیشتری دارد و محبوبیت خاصی در میان مشتریان دارد. کباب پزها محصولات با طراحی‌های جدید و جذابی که دارند.

با صرف هزینه برای خرید باربیکیو گازی نه تنها پشیمان نخواهید شد، بلکه هر بار با پختن غذاهای خوشمزه و راه انداختن سریع و بدون درد سر آن در مهمانی‌ها به راحت‌ترین شکل ممکن، از وجود چنین وسیله ی ارزشمندی در منزل خود بسیار احساس رضایت و خورسندی خواهید داشت.

کباب پز خانگی ایستاده دارای مدل های مختلفی هستند. هرچند کارایی همگی یکی ست، اما در یک یا چند مدل متفاوت طراحی شده‌اند که تفاوت مدل‌ها و کارایی‌ها و تعداد آن‌ها بر قیمت آن تاثیر گذار است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق این وب سایت مطلق به باربیکیو و شومینه تی بی تی می باشد
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟